Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2010 15:04 - Защо стана така,
Автор: greg68 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 965 Коментари: 0 Гласове:
1



Защо стана така,

И да се случи и да не се случи нещо, първичният въпрос е „защо?”. Казах „и да не се случи”, понеже „учейки се на живот” почти всеки човек е минавал през онези моменти в които опитвайки се да провокира възрастен или ... подсъзнателно.. да научи нещо ново задава именно този въпрос. И...ако се сещате .. .на всеки последвал отговор, пак можеш да зададеш същият въпрос – ЗАЩО?
След всичко онова, което успя да ме застигне / сполети през миналата година все . .. някакси . . .тайничко... се надявам, че си задавам този въпрос, понеже доста неща от живота не са ми ясни, а не е защото искам да се заяждам с някой възрастен ;).
Защо ти трябваше да ставам онова което най-много искаше . . .и с убеждение, че това е най-правилното, най-доброто за мен (според мен, по- скоро за теб)? Защо се променях и после се ядосвах на себеси (после и на теб) че заприличвах на това, което не съм, но се убеждавах (вътрешно), че това е правилното, понеже на теб ти харесва? Защо трябваше да се бунтувам за да заявя (надявайки се да видиш), че имам и собствено „АЗ”? ... може би защото вярвах в принципа, че всеки трябва да е себеси . . . така някак си е по- лесно, по- истинско...
Не беше лесно – за теб да ме променяш, за мен да се променям – много време отнемаше, не беше безболезнено и за двама ни, много пъти се наранявахме и взаимно си нанесохме повече болка, отколкото си осигурихме щастливи мигове – увлечени от една игра – да бъда онова, което не съм. Запълнихме времето с причиняване и лекуване на болки и рани ...и не ни остана време да сме щастливи, да направим онова за което се събрахме – да сме ЗАЕДНО, да се РАДВАМЕ, да сме НИЕ! Защо, ЗАЩО, ... защо ни трябваше, кому трябваше, пак ли (и има ли връзка с) данък обществено мнение (прикрито зад „това което искаш ти“)? Е сега общественото мнение... на какво мнение е? Да проведем анкета!?!? Но, не вярвам, че резултатите от анкетата ще ни съберат отново, това можехме . . можем да направим само ние, за НАС . . за да има НИЕ!
Най- спорният въпрос е -дали за мен си онова, което искаш да бъдеш – ВИНАГИ Е БИЛО ТАКА, ВИНАГИ ЩЕ СИ ОСТАНЕ ТАКА! За мен си това, което си!!!
А аз мога ли да съм това, което съм? ... с теб???
Дали ще има отговор на въпросите ми – ДАНО!
А сега отивам да поизривам сняг . . .иии :) не питайте ЗАЩО? :)



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: greg68
Категория: Новини
Прочетен: 45647
Постинги: 12
Коментари: 31
Гласове: 880
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930